środa, 27 stycznia 2010

Pick'n'Pop

11.15 - kolejny raz słońce w oczy, kolejny raz 6 osób, kolejny walka. W składzie Jowisz, Tomek, Krystian, Jacek, Wojtek, ja gramy z Poppersami. Czy ktoś się kiedyś zastanawiał co oznacza słowo "poppers"? Ja bynajmniej nie, ale dowiedziałem się w szatni, ale żeby nie namieszać w tłumaczeniu zamieszczam linka do informacji na ten temat http://www.forumowisko.pl/topic/32126-poppers/. Chcecie wiedzieć więcej? Zapytajcie się poppersów:D A teraz krótkie podsumowanie meczyku, zanim zrobi się komuś niedobrze. Mecz od początku był rozgrywany pod dyktando przeciwników. Można powiedzieć, że zwrot defence leads to offence może być nowym hasłem poppersów. Jak również pick'n'pop, które obrazuje wykańczanie akcji przez jednego z członków tego zespołu. Graliśmy koszmarnie w ataku jak i w obronie. Znowu nie dostałem wyników meczu, więc nie podam ile było do przerwy i na zakończenie. Nowa runda już za kilka dni i prawdopodobnie nowi gracze w zespole. Oby okazała się lepsza niż poprzednia

Brak komentarzy: